Wij geloven in een vaste doelgroep.

Administratiekantoor Zen bestaat sinds 2010. In de loop der jaren heeft zich een doelgroep gevormd waarbij wij ons thuis voelen en welke ons het meeste plezier in ons werk geeft. We werken alleen voor kleine ondernemingen, met een overzichtelijk proces. In samenwerking met diverse MBO scholen in de regio, leiden wij studenten op in het vakgebied. Zo creëren wij een win-win situatie waarin alle betrokken partijen profiteren. Voordeel voor u is bijvoorbeeld een zeer scherp tarief voor de administratie, maar ook een zeer professioneel team met een brede achtergrond en jarenlange ervaring in het vakgebied.

Group of People

Wij vinden dat u als kleine ondernemer moet weten waar u aan toe bent. U wilt niet geconfronteerd worden met een torenhoge rekening voor uw administratie en daar ook nog eens zelf het meeste werk voor moeten doen. Op onze pagina werkwijze kunt u lezen hoe wij te werk gaan en u het werk uit handen nemen.

Ons advies is inbegrepen

We adviseren u graag hoe het beste uw eigen zaken inzichtelijk kunt houden. Immers hoe overzichtelijker u het aanlevert, des te sneller kunnen wij werken.

Het mooiste voor ons als kantoor is als we meer voor u opleveren dat dat we kosten. Zo creëren we immers pas echt ambassadeurs. Klanten die ons aanbevelen bij anderen. Dat scheelt ons dan weer op de marketingkosten. DAAROM is ons advies altijd inbegrepen.

We denken graag met u mee, want we hebben graag klanten met wie het goed gaat. Dat is voor iedereen fijn. We maken graag tijd vrij voor een goed gesprek op onze locatie of online.

Team Work Discussion

Groeiend succes

Steeds meer ondernemers weten ons te vinden en besteden hun administratie bij ons uit omdat ze onze aanpak waarderen.

Nummer 1 in prijs-kwaliteitverhouding

Alles draait om kwaliteit. Maar betaal ook niet meer dan nodig is. Wij hebben nauwelijks overhead, geen dure softwarepakketten welke complexe administraties nodig hebben en bij ons maken niet enkele grote klanten de dienst uit. Dat merkt u terug in uw portemonnee !

Transparantie

Prijzen staan op onze website, geen verborgen kosten. Een duidelijke overeenkomst zonder kleine lettertjes. Want de administratie uitbesteden is gebaseerd op wederzijds vertrouwen.

Team Meeting 1

Wij geloven in samenwerking om onze klanten te laten profiteren van kennis en ons netwerk.

Door samenwerking verbreden we onze horizon. Zo geven teamleden opleidingen aan het Business College Drenthe, helpen we starters met het opzetten van hun onderneming en proberen we met de Business Club Drenthe ondernemers te helpen door het geven van workshops op administratief en fiscaal vlak.

Samenwerkingsverbanden

Academy Emblem Logo

Business College Nederland

Orange Flame and Waves Logo

Partner Zelfstandigen Ondersteuning Noord Nederland

Community Circle Logo

Partner Starters Ondersteuning Noord Nederland

Award Icon

Hoofdsponsor Business Club Drenthe

 UW CONTACTPERSONEN

Erik van Gelderen

Directeur / Eigenaar

Als je een droom hebt, heb je tevens de verplichting om je in te spannen die waar te maken. Anders ben je alleen een dromer.

  • Master of Business Administration

    Master of Finance & Control

    Master of Strategic Management

    Register Financial Controller

  • 25 jaar (internationale) ervaring als controller / financieel directeur voor diverse multinationals

    15 jaar ervaring als freelance docent in Marketing, Management en Finance & Control

    15 jaar ervaring als directeur van Administratiekantoor Zen

    35 jaar gepassioneerd met kleine ondernemers

Kijk wat wij voor u kunnen betekenen in een gratis en vrijblijvend adviesgesprek